Darmowa dostawa już od 299 zł!

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

ZAMÓWIENIA

  • Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie w sklepie internetowym doti doti można złożyć poprzez dodanie wybranych produktów do koszyka.

Następnie w koszyku (koszyk dostępny jest w prawym górnym rogu sklepu) należy wybrać opcję dostawy i płatności, uzupełnić dane do wysyłki i kontaktu, a następnie potwierdzić zamówienie.

Zostaniesz przekierowany do systemu płatności zgodnie z wybraną opcją przy zakupie (np. przelew online), lub jeśli wybrałeś opcję płatności przelewem tradycyjnym lub przy odbiorze, sprawdzić pocztę - w mailu potwierdzającym zamówienie znajdziesz dalsze wskazówki jak dokonać płatności i jak śledzić zamówienie.

W razie pytań, zawsze możesz do nas zadzwonić, chętnie doradzimy jaki produkt wybrać i pomożemy przejść przez cały proces zakupowy w sklepie.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Standardowy termin realizacji zamówienia wynosi od 2 do 10 dni roboczych.

W przypadku świąt oraz sytuacji nadzwyczajnych, np. pandemia, czas realizacji zamówienia może się wydłużyć - w takich przypadkach na stronie zamieszczamy stosowny komunikat o możliwym wydłużeniu terminu realizacji zamówienia.

Zamówienia składane w dni wolne od pracy (np. soboty, niedziele i święta) realizowane są w pierwszy następujący po nich dzień roboczy.

Szczegółowe informacje na temat terminu realizacji zamówienia dostępne są w zakładce „Czas realizacji zamówienia”.

Do terminu realizacji zamówienia należy doliczyć jeszcze czas wysyłki zamówienia, który jest różny w zależności od wybranej formy dostawy. Więcej informacji o dostawie znajdziesz w zakładce „Formy i koszt dostawy”.

  • Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla zarejestrowanych Klientów.
Ponadto, po zmianie statusu zamówienia na wysłane, otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem wysłania paczki.

  • Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia?

Standardowo nie. Ale jeśli potrzebujesz zmienić dane podane w formularzu zamówienia (np. adres dostawy), zadzwoń do nas - jeśli zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane, postaramy się wprowadzić pożądane zmiany do zamówienia.

  • Czy moje dane podczas rejestracji i płatności są bezpieczne?

Tak. W sklepie doti doti wykorzystujemy wymagane mechanizmy ochrony danych osobowych, posiadamy certyfikat bezpieczeństwa SSL zapewniający poufność wszystkich przesyłanych informacji. Natomiast bezpieczeństwo płatności zapewnia nasz partner, operator przelewów online Przelewy24.

  • Czy można zrezygnować z zamówienia przyjętego do realizacji?

Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana zadzwoń do nas podając numer zamówienia. Jeśli jednak zamówienie zostało już zrealizowane lub wysłane, a Ty wciąż będziesz chciał z niego zrezygnować, możesz zwrócić do nas paczkę. Na zwrot paczki bez konieczności podania przyczyny masz 14 dni. Koszt zwrotu zabawek ponosi kupujący.

  • Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?

Nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych i przyjętych do realizacji, ale możesz spróbować anulować zamówienie kontaktując się z nami telefonicznie (sprawdź zakładkę „Kontakt”). Jeśli jednak zamówienie zostało już zrealizowane i przekazane do wysłania, to będziesz mógł je zwrócić w przeciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki bez podawania przyczyny. Jednocześnie należy złożyć nowe zamówienie z poprawnymi danymi.

 

LOGOWANIE I REJESTRACJA

 

  • Jak dokonać rejestracji w sklepie?

Aby dokonać rejestracji w sklepie internetowym doti doti należy kliknąć w panel logowania widoczny w prawym górnym rogu sklepu („Zaloguj się") i następnie wybrać opcję „Zarejestruj się”. W następnym kroku zostaniesz poproszony o uzupełnienie danych niezbędnych do procesu rejestracji. Po kliknięciu w przycisk „Zarejestruj się” zostanie do Ciebie wysłany e-mail z linkiem aktywującym konto. Po kliknięciu w link konto zostanie potwierdzone - możesz już korzystać ze wszystkich możliwości jakie daje Klientom rejestracja w naszym sklepie.

  • Czy można dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, w sklepie doti doti nie musisz się rejestrować, aby dokonać zakupów.

W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień, przy kolejnych zamówieniach trzeba będzie ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy, a także nie można korzystać z ewentualnych promocji i rabatów dla naszych stałych, zarejestrowanych Klientów.

  • Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła do logowania się w sklepie?

W przypadku gdy zapomnisz swoje hasło, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła? Kliknij tutaj” dostępny w sekcji logowania się pod przyciskiem „Zaloguj się” i następnie podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłana zostanie instrukcja, jak można zresetować hasło.

  • Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które wcześniej wprowadziłem w swoim panelu klienta?

Tak. Można dokonywać zmian swoich danych, w tym danych adresowych. Wystarczy po zalogowaniu się do swojego panelu klienta wybrać sekcję, którą chcemy edytować i następnie wprowadzić poprawne informacje.

 

DOSTAWA I PŁATNOŚĆ

 

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

W sklepie internetowym doti doti opłaty za zamówienie można dokonać:
- szybkim przelewem online, BLIK, Apple Pay oraz Google Pay za pośrednictwem systemu Przelewy24,
- kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu doti doti,
- za pobraniem (u kuriera).

Szczegóły dotyczące płatności w sklepie dostępne są w zakładce „Formy płatności”, która znajduje się na dole strony.

  • Co mam zrobić jeśli wybrałem płatność online, ale nie dokonałem wpłaty od razu?

Jeśli wybierzesz opcję płatności za pomocą przelewów online i nie dokonasz płatności od razu (np. przez przypadek zamkniesz przeglądarkę lub transakcja zostanie przerwana z powodu braku dostępu do internetu), w przeciągu 2 godzin od momentu niedokończonej transakcji otrzymasz maila od operatora Przelewy24 z przypomnieniem o niedokończonej transakcji. W mailu znajdziesz link za pomocą którego będziesz mógł dokonać wpłaty. Link ten będzie ważny maksymalnie 8 godzin od momentu wysłania wspomnianego maila.

Jeśli czas ten minie, a wciąż będziesz chciał dokonać płatności za zamówienie, możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta operatora Przelewy24 (https://www.przelewy24.pl/pomoc/infolinia) i poprosić o ponowienie transakcji.

Pamiętaj jednak, że nieopłacone zamówienie może zostać anulowane w sklepie po 72 godzinach od momentu złożenia zamówienia.

  • Czy do podanych cen na stronie wliczony jest podatek VAT?

Tak, ceny zawierają podatek VAT.

  • W jakiej walucie można dokonać płatności?

Płatności można dokonać wyłącznie w polskich złotówkach.

  • W jakim czasie należy opłacić zamówienie?

Zamówienie z wybraną opcją płatności Przelewy24 należy opłacić od razu po złożeniu zamówienia, przechodząc do systemu płatności elektronicznej (po dokonaniu zakupu zostaniesz automatycznie przeniesiony do systemu operatora).

Płatność kartą dokonywana jest od razu, tj. podczas składania zamówienia w sklepie.

Zamówienie z wybraną opcją płatności przelewu tradycyjnego należy opłacić najpóźniej do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Wykonanie przelewu na konto sklepu doti doti po ustalonym czasie 72 godzin może się wiązać z automatyczną anulacją zamówienia.

Opłatę za zamówienie z wybraną opcją płatności za pobraniem uiszcza się w momencie odbioru paczki od kuriera.

  • Ile kosztuje przesyłka?

Szczegóły opłat za wysyłkę dostępne są w zakładce „Formy i koszt dostawy”.

  • Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

Paczki doręczane są firmą kurierską na zlecenie sklepu doti doti. Przewidywany czas doręczenia paczki wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych od momentu skierowania zamówienia do wysyłki (po jego skompletowaniu). Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

Szczegółowe informacje na temat dostaw dostępne są w zakładce „Formy i koszt dostawy”.

  • Czy mogę wysłać zamówienie na inny adres?

Tak. Należy w formularzu zamówienia wybrać opcję innego adresu dostawy zaznaczając pole pod wprowadzonymi danymi do zamówienia „Inny adres wysyłki” i następnie podać szczegółowe dane adresowe do wysyłki zamówienia.

  • Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Nie. Obecnie oferujemy dostawę zamówień wyłącznie na terenie Polski.

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów?

Nie. Sklep internetowy doti doti prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Adres umieszczony w regulaminie sklepu jest adresem centralnego biura firmy.

  • Gdzie mogę znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie spedytora można sprawdzić status przesyłki. W celu zasięgnięcia szczegółowych informacji dotyczących doręczenia paczki można kontaktować się z biurem obsługi spedytora podając numer listu przewozowego, który zostanie przysłany drogą mailową na adres przypisany do zamówienia.

  • Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu Klienta, który został nadrukowany na liście przewozowym.

Uwaga! Dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu do zamówienia w polu „Dodatkowe informacje” nie mają wpływu na zamieszczenie ich na liście przewozowym z powodu ograniczonej przestrzeni przez spedytora na etykiecie i nie zostaną przekazane kurierowi.

  • Czy można przyspieszyć lub opóźnić dostawę?

Zamówienia realizowane są zgodnie z kolejnością ich składania. Zapewniamy jednak, że wszystkie zamówienia traktujemy priorytetowo.

Jeśli jednak bardzo zależy Ci na czasie, zadzwoń do nas, sprawdzimy co da się zrobić.

  • Co zrobić w przypadku uszkodzenia towaru podczas przesyłki?

Paczka odbierana od kuriera nie powinna nosić śladów naruszenia, tj. wgnieceń, pęknięć, a taśma nie powinna być nacięta czy oderwana.

W przypadku zamówienia pobraniowego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, lepiej nie odbieraj paczki zwracając ją kurierowi.

W przypadku zamówienia opłaconego, jeżeli zaistniały podejrzenia dotyczące uszkodzenia paczki podczas transportu, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody.

Jeżeli paczka zostanie odebrana i dopiero po jej otworzeniu okaże się, że produkt nosi ślady uszczerbku nabytego podczas transportu, należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem poprzez infolinię spedytora i zlecić sporządzenie protokołu szkody. Okres zlecenia wykonania protokołu szkody jest uzależniony od spedytora i określony w regulaminie przewoźnika.

Uszkodzenie odebranego towaru należy zgłosić za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając zaskanowany protokół szkody, poglądowe zdjęcia unaoczniające uszczerbek, jak również numer zamówienia oraz krótki opis wyjaśniający zaistniałe zdarzenie na adres mailowy: kontakt@dotidoti.pl. W odpowiedzi zwrotnej przekażemy Ci instrukcje dotyczące dalszego postępowania.

 

ZWROTY I REKLAMACJE

 

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak. Można dokonać zwrotu zakupionych produktów, które nie noszą śladów użytkowania w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny.

Prosimy o odsyłanie produktów w oryginalnym opakowaniu. Dzięki temu dotrą one do nas w nienaruszonym stanie. Jeśli nie posiadasz oryginalnego opakowania i odesłanie w nim nie jest możliwe, prosimy o odpowiednie zabezpieczenie produktów do transportu, aby nie uległy naruszeniu ani zniszczeniu w drodze powrotnej do sklepu.

Szczegółowe informacje na temat zwrotów znajdują się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

  • Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany produkt?

Pieniądze za zwrócony produkt zwracamy zazwyczaj w przeciągu kilku dni roboczych, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia odstąpienia od umowy.

  • W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane produkty?

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji. W przypadku płatności przy odbiorze należy przy zgłoszeniu faktu odstąpienia od umowy podać numer konta, na jakie mamy zwrócić pieniądze za zakupione produkty. Jeśli była wykonana płatność online lub przelewem tradycyjnym, pieniądze zwracamy na konto, z którego zrobiony był przelew.

  • Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?

Nie, nie ma takiej możliwości. Sklep internetowy doti doti nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.

  • Czy jest możliwość wymiany produktu na inny, bez rozliczenia pieniężnego?

Nie ma możliwości takiej wymiany. Można dokonać zwrotu zamówionego produktu (jeśli nie nosi śladów użytkowania) bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki (lub obdarować bliską osobę zakupionym już produktem) i jednocześnie złożyć nowe zamówienie na inny produkt.

  • Jak złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny i wysłać go razem ze zdjęciami uszkodzonego produktu oraz dowodem zakupu na adres mailowy: kontakt@dotidoti.pl. W odpowiedzi zwrotnej zostaną przekazane instrukcje dotyczące dalszego postępowania.

Szczegółowe informacje na temat reklamacji znajdują się w zakładce „Zwroty i reklamacje”.

 

PRODUKTY

 

  • Jak mogę szybko i łatwo przykleić naklejki do ściany?

Zacznijmy od tego, że z naszymi naklejkami jest to banalnie proste ;)

Wszystkie naklejki docięte są do kształtu, więc możesz każdą z nich łatwo odkleić z arkusza.

Naklejki doti doti drukowane są na folii z klejem w kropkach, dlatego możesz odklejać i ponownie przyklejać naklejki. Wielokrotnie! Dzięki temu nawet jeśli przykleisz naklejkę krzywo lub w złym miejscu, po prostu ją odklej i następnie przyklej obok ponownie.

Jeśli znudzi Ci się miejsce naklejenia naklejki, znowu odklej ją i przyklej w innym miejscu na ścianie czy meblach, w tym samym lub innym pomieszczeniu.

W przypadku małych naklejek wystarczy, że odkleisz naklejkę i przykleisz ją do ściany. W przypadku większych naklejek sugerujemy odklejanie naklejki po kawałku i od razu przyklejanie odklejonej części do ściany. W ten sposób, stopniowo, naklej powoli całą naklejkę na ścianie. Dzięki temu naklejka nie zawinie się i nie przyklei sama do siebie.

Proste? Jak zjazd sankami po śniegu ;)

Zobacz jakie mamy dostępne wzory naklejek i wybierz swój ulubiony: NAKLEJKI NA ŚCIANĘ.

  • Czy naklejki można odkleić i przykleić do ściany ponownie?

Nasze naklejki drukujemy na nowoczesnej folii z klejem w kropkach, dzięki której możesz odklejać i przyklejać naklejki wielokrotnie! Folię bardzo łatwo przykleisz bez tworzących się bąbelków powietrza. A jeśli zajdzie taka potrzeba, możesz bez problemu odkleić naklejkę od ściany i przykleić ją ponownie w to samo lub inne miejsce.

Naklejki doti doti mogą być stosowane na różnorodnych podłożach, np.: na ścianie i meblach.

  • Czy wszystkie produkty w sklepie są dostępne?

Wszystkie produkty drukujemy pod zamówienie Klientów. Zatem wszystkie pokazane w sklepie produkty są dostępne i możliwe do zamówienia.

Dzięki temu możesz mieć pewność, że nad drukiem Twojego produktu czuwa w drukarni doświadczony Kierownik Produkcji. Wszystkie materiały, które wyjdą spod jego ręki przechodzą restrykcyjną kontrolę jakości i spełniają wysokie wymagania poligraficzne.

Nie musisz się zatem obawiać, że zakupione przez Ciebie plakaty, obrazy czy naklejki leżały wcześniej w magazynie, były wielokrotnie przekładane i mogły zostać przy tym zabrudzone czy uszkodzone.

  • Czy można kupić ramkę razem z plakatem?

Nie. Nie prowadzimy sprzedaży ramek do plakatów. W ofercie posiadamy same plakaty, bez prezentowanych na wizualizacjach ramek i innych elementów wystroju wnętrz.
Jeśli nie masz swojego ulubionego sklepu z ramkami, polecamy proste, czarne ramy dostępne np. w sklepach Ikea (model RIBBA lub FISKBO), które charakteryzują się minimalistycznym stylem. 

  • Czy produkty w sklepie są polskiej produkcji?

Wszystkie produkty doti doti (w tym m.in. plakaty, obrazy, naklejki), wytwarzane są w Polsce, w Poznaniu. Współpracujemy ze sprawdzoną, lokalną drukarnią, która dba o rodzaj i klasę kupowanych surowców, a następnie o jakość produkcji.

 

INNE

 

  • Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent?

Oczywiście! Sklep internetowy doti doti co prawda nie zapewnia dodatkowych, zewnętrznych opakowań prezentowych, ale bez problemu możesz w składanym zamówieniu podać dowolny adres dostawy (np. osoby, którą chcesz obdarować), dzięki czemu wyślemy ją bezpośrednio na wskazany w zamówieniu adres.

Przy kolejnych zamówieniach możesz oczywiście wpisać inny, dowolny adres dostawy.

Jeśli wybierzesz metodę płatności przelewem (nie przy odbiorze) to osoba odbierająca paczkę nie poniesie żadnych kosztów związanych z zakupem ani odbiorem paczki.

  • Jak się z nami skontaktować?

Jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00. Dokładne dane teleadresowe znajdziesz w zakładce „Kontakt”.

  • Czy sklep posiada regulamin?

Oczywiście. Można się z nim zapoznać w zakładce „Regulaminy”.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl